153
Έρευνα. Ομαδική εργασία:
Να χωριστείτε σε ομάδες των δυο ή τριών ατόμων και να
εξετάσετε το γέλιο στη σχολική ζωή. Μπορείτε να στηρίξετε την έρευνά σας στα παρακάτω
θέματα / ερωτήματα:
α)  Θεωρείτε ότι το γέλιο αποτελεί βασικό κίνητρο για τη μάθηση;
β)  Πιστεύετε ότι το γέλιο βοηθά στο να οικοδομηθούν φιλικές σχέσεις μεταξύ μαθητών και
καθηγητών;
γ)  Νομίζετε ότι το γέλιο ενθαρρύνεται ή αποθαρρύνεται στη σχολική πράξη και για ποιους
λόγους;
δ)  Πώς μπορεί να ασκηθεί μια «αγωγή γέλιου» στο σχολείο;
Αφηγηθείτε μια πρωταπριλιάτικη φάρσα που οργανώσατε με τους φίλους σας.
Εναλλακτικά:
Να σχεδιάσετε μια κωμική σκηνή για να «βγάλετε γέλιο».
Το κωμικό, η σάτιρα, το ευθυμογράφημα, η γελοιογραφία κ.λπ. αποτελούν μορφές τέχνης.
Στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με τη σημασία και τον ρόλο του κωμικού και της σάτιρας
στην καθημερινή πραγματικότητά μας, να προβληματιστείτε σχετικά με τον ρόλο της τέχνης στη
σύγχρονη εποχή και ειδικότερα με αυτόν της σάτιρας, ανεξάρτητα απ’ τον τρόπο με τον οποίο η
τελευταία προβάλλεται (π.χ. μέσω της τηλεόρασης, του τύπου, ημερήσιου και περιοδικού κ.λπ.)
στο ευρύ κοινό. Τις απόψεις σας να παρουσιάσετε με τη μορφή προσχεδιασμένου προφορικού
λόγου στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας.
1...,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152 154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,...192