46
Ας συζητήσουμε για τη δημιουργία μιας διαφήμισης:
Το κείμενο της διαφήμισης έχει τέτοια μορφή ανάλογα με τον σκοπό που επιδιώκει. Τονίζει,
δηλαδή, το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλει να προωθήσει. Ενδιαφέρεται να αγγίξει την
ευαισθησία, το συναίσθημα, τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντα του κοινού προς το
οποίο απευθύνεται και αποσκοπεί στον εντυπωσιασμό. Συνήθως επικρατεί η εικόνα που οδηγεί
συνειρμικά σε εκείνο που θέλει να υποστηρίξει η διαφήμιση. Ο διαφημιστικός λόγος είναι
ιδιαίτερα περιορισμένος. Τα κείμενα είναι πολύ σύντομα και περιεκτικά και δεν στηρίζονται
στην παράθεση επιχειρημάτων. Δείχνει μάλιστα ο λόγος των διαφημιστικών κειμένων να είναι
ατημέλητος (αφρόντιστος), ελλιπής και να μην υπάρχει συνοχή και δομή. Στην πραγματικότητα,
όμως, πρόκειται για ένα λόγο ιδιαίτερα φροντισμένο και περίτεχνο, ώστε να κάμπτει τη βούληση
και να πείθει τον αναγνώστη/καταναλωτή.
Δείτε διαφημίσεις και σχολιάστε τον λόγο και την εικόνα που χρησιμοποιεί ο διαφημιστής,
για να πείσει το καταναλωτικό κοινό.
Να αφηγηθείτε σε έναν φίλο σας όλα όσα έκανε η μαθητική κοινότητα, προκειμένου
να οργανώσει και να έχει επιτυχία η προσπάθεια για εθελοντική αιμοδοσία. Στην
αφήγηση
φροντίστε να συμπεριλάβετε κάθε αξιοσημείωτη λεπτομέρεια και να κινηθείτε πάνω στον
άξονα
του χρόνου
. Με τον λόγο σας δεν θα
πληροφορείτε
μόνο για τη διοργάνωση και τη μέρα της
αιμοδοσίας, αλλά κυρίως θα
συγκινείτε
τον φίλο σας και θα τον προτρέπετε να γίνει και εκείνος
εθελοντής αιμοδότης.
Να απευθύνετε, ως μαθητική κοινότητα,
αίτηση προς το Υπουργείο Πολιτισμού
, με
την οποία να ζητάτε την οικονομική κάλυψη ενός διημέρου καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που
διοργανώνει το σχολείο σας, με τη λήξη του σχολικού έτους. Δείτε ποια η μορφή της αίτησης και
συμπληρώστε ό,τι λείπει.
1...,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45 47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,...192