55
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
• Βρείτε ένα προϊόν, μια ιδέα την οποία θέλετε να προωθήσετε μέσα από
μια διαφήμιση ραδιοφώνου.
Προηγουμένως συζητήστε στην τάξη διαφημίσεις που συγκεντρώσατε και θεωρείτε
πετυχημένες. Μπορείτε να στηριχτείτε στο ακόλουθο πλαίσιο οργάνωσης των
επιχειρημάτων σας ώστε να προωθηθεί το προϊόν σας ή να οργανώσετε κάτι
εντελώς διαφορετικό, αυτοσχεδιάζοντας. Ψηφίστε την καλύτερη διαφήμιση στην
τάξη σας, αφού τις ετοιμάσετε και τις παρουσιάσετε. Ορίστε Κριτική Επιτροπή με
συγκεκριμένα κριτήρια και προωθήστε την πρότασή σας σε διαφημιστικές εταιρείες,
που θα αναζητήσετε με τη βοήθεια των καθηγητών σας στο σχολείο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤA
Βρείτε ποιες από τις παρακάτω προτάσεις κρύβουν σωστή χρήση των λέξεων,
γράφοντας δίπλα Σ για τη σωστή και Λ για τη λανθασμένη χρήση.
1. Ο γορίλας αυτός είναι εντελώς ανενημέρωτος, γι’ αυτό τον έβαλαν στο κλουβί. ( )
2. Ο δημοσιογράφος των ειδήσεων ήταν τόσο ανενημέρωτος που νόμισε ότι έγινε
έκρηξη πιτυρίδας και όχι έκρηξη πυρίτιδας στο εργοστάσιο εκρηκτικών υλών.( )
3. Ο σύγχρονος νέος δεν πρέπει να είναι ανενημέρωτος για την παγκόσμια κρίση.( )
4. Οι ανενημέρωτες αρχές της Υπηρεσίας Πολιτισμού προκάλεσαν τις άγριες
διαθέσεις του πλήθους έξω από το μουσείο. ( )
Β. Το αίτημα και η αίτηση
Το
αίτημα
είναι μία επιθυμία που εκφράζεται προφορικώς ή γραπτώς σε κάποιον
άνθρωπο ή σε κάποιον επίσημο φορέα.
Η
αίτηση
υποβάλλεται γραπτώς, συνήθως σε υπηρεσίες, δημόσιους οργανισμούς ή
ιδιωτικούς.
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ
-Συντάξτε δύο δικές σας προτάσεις, μία για το αίτημα και μία για την αίτηση, ώστε
να φαίνεται η διαφορετική χρήση των λέξεων με το σωστό νόημα.
Αίτημα:.....................................................................................................................
Αίτηση:....................................................................................................................
I...,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54 56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,...112