49
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Μελετήστε το προηγούμενο κείμενο (εισηγητή) στην τάξη σας σε σχέση
με τις λέξεις σε έντονη γραφή και απαντήστε προφορικά στις ερωτήσεις,
συζητώντας μεταξύ σας και ερευνώντας σε λεξικά και άλλες πηγές:
1. Σε τι διαφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τα μέσα μαζικής
ενημέρωσης;
2. Τι δουλειά κάνει ο αναλυτής ραδιοφώνου κατά τη γνώμη σας;
3. Εκτός από τα ερτζιανά, ποια άλλα ραδιοκύματα γνωρίζετε;
4. Πώς καταλαβαίνετε τη φράση: «Είχαν χάσει τις συχνότητές τους».
5. Τι φαντάζεστε ότι κάνει μία υπηρεσία ακροαματικότητας ραδιοφώνου;
Θεματική ενότητα ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Κειμενικό είδος: ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ-Παρουσίαση προσώπου
• Συζητήστε σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν τα ακόλουθα κειμενικά είδη:
Βιογραφία, Μυθιστορηματική βιογραφία, Βιογραφικό Σημείωμα, Βίοι Αγίων
(Συναξαριστής), Αυτοβιογραφία, Μυθιστορηματική Αυτοβιογραφία, Ημερολογιακή
γραφή, Απομνημονεύματα.
• Μαντέψτε σε ποια κατηγορία ανήκει το απόσπασμα που ακολουθεί:
Ήταν Ιταλός εφευρέτης, γνωστός ως ο πατέρας της εκπομπής
ραδιοκυμάτων σε μεγάλη απόσταση
[1]
και για την ανάπτυξη του
Νόμου του Μαρκόνι και ενός ραδιοτηλεγραφικού συστήματος.
Ο Μαρκόνι συχνά πιστώνεται ως ο εφευρέτης του ραδιοφώνου
και το 1909 μοιράστηκε το Βραβείο Νόμπελ Φυσικής με τον Καρλ
Φέρντιναντ Μπράουν για τη συμβολή τους στην ανάπτυξη της
ασύρματης τηλεγραφίας
[2]
.
Ο μαρκήσιος Γουλιέλμο Μαρκόνι γεννήθηκε στην Μπολόνια της
Ιταλίας, στις 25.4. 1874, από πατέρα Ιταλό (τον Τζιουζέπε Μαρκόνι)
και μητέρα Ιρλανδέζα (την Άννι Τζέιμσον).
Ο Γουλιέλμο Μαρκόνι
(Guglielmo Marconi, 25.4.1874 - 20 Ιουλίου 1937)
I...,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,...112