48
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗ
Τυφώνας Σάντι: τοραδιόφωνοσυνεχίζει, όταν ταάλλαΜΜΕσταματούν!
Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις Τρί, 27/11/2012 - 17:14.
Κατά την άφιξη αλλά και αμέσως μετά την αποχώρηση
του τυφώνα Sandy, τον περασμένο μήνα, όσοι είχαν
ρεύμα στράφηκαν στην τηλεόραση, το διαδίκτυο και
τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης
για πληροφορίες.
Αλλά μεγάλος αριθμός ανθρώπων, ιδιαίτερα εκείνων
στις
πληγείσες περιοχές,
στράφηκε, επίσης, στο
ραδιόφωνο.
Η
Υπηρεσία ακροαματικότητας Ραδιοφώνου
των ΗΠΑ, αναφέρει ότι από τις 7 μ.μ.
έως τα μεσάνυχτα της 29ης Οκτωβρίου, όταν η θύελλα του Τυφώνα προσέγγισε
το έδαφος στο New Jersey, κατά μέσο όρο πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι
στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Υόρκης άκουγαν ραδιόφωνο κατά τη διάρκεια
κάθε 15-λεπτης περιόδου. Αυτό είναι 70 τοις εκατό πάνω από την ίδια περίοδο την
προηγούμενη εβδομάδα.
(Εκτός από τους πέντε δήμους της Νέας Υόρκης, η μητροπολιτική αγορά περιλαμβάνει
πέντε Περιφέρειες στη Νέα Υόρκη, εννέα στο Jersey New και από μια στο Κονέκτικατ).
Το κοινό εκτινάχθηκε στα ύψη στις παράκτιες περιοχές. που είχαν 367 τοις εκατό
αύξηση κατά την ίδια περίοδο. Οι αριθμοί αυτοί και σε άλλες περιοχές παρότι
ορισμένοι σταθμοί, όπως ο WNYC και ο WINS,
έχασαν τις συχνότητές τους στα ΑΜ,
όμως συνέχισαν να εκπέμπουν στα FM.
Σε πολλές περιοχές,
το ρεύμα είχε κοπεί για μέρες,
περιορίζοντας την πρόσβαση
σε τηλεοράσεις και υπολογιστές. Ο διευθυντής των ραδιοφωνικών σταθμών στη
Νέα Υόρκη, είπε ότι στο σπίτι του σε περιοχή, στην οποία το ρεύμα επανήλθε την
περασμένη εβδομάδα,
συντονίστηκε μέσω ενός ραδιοφώνου τρανζίστορ,
και ότι οι
σταθμοί του έλαβαν παρόμοιες αναφορές από τους ακροατές σε όλη την η περιοχή. Σε
ορισμένες περιοχές, η καταιγίδα συνέχισε να κυριαρχεί στα
ερτζιανά κύματα
και την
περασμένη εβδομάδα, όπως αναφέρει άλλος
αναλυτής ραδιοφώνου
στο New Jersey
για έναν ραδιοφωνικό
σταθμό
που βρίσκεται ανάμεσα στους 40 δημοφιλέστερους της
περιοχής αυτής. Σε αυτόν τον σταθμό, η καταιγίδα ήταν το κύριο θέμα των ειδήσεων,
μαρτυρίες ακροατών, ακόμη και πληροφορίες για μεταπωλητές αυτοκινήτων ή
διαφημίσεις σούπερ μάρκετ. Οι εκθέσεις ειδήσεων για εμπορικούς σταθμούς
μουσικής έρχεται σε αντίθεση με τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά τις επιθέσεις
της 11 Σεπτεμβρίου, 2001 στην Νέα Υόρκη. Ο κ. Ross ως ειδικός είπε, μάλιστα, ότι
πολλοί σταθμοί
αναμετέδωσαν
απλά
σταθμούς ειδήσεων.
Υπογραμμίζει, επίσης,
τοπικές ρίζες και την προσβασιμότητα του ραδιοφώνου σε μια στιγμή κατάρρευσης
των
μέσων μαζικής ενημέρωσης…
(Σε Διασκευή ) Πηγή: the NewYork Times----------------------------------------------
I...,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47 49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,...112